2011. március 31.

alma

ja és meg ne feledkezzek az új imádott kedvencről, az almáról.
hihetetlen módon örömet okoz az alma. egy nap akár 5-öt is képes vagyok megenni. most is épp szemezek egyel. de már nem sokáig...
az alma jó. ropogós, nedvdús, finom...
állítólag naponta egy alma, távol tartja az orvost. és naponta öt alma?
gondolom a szervezetem biztos tudja, hogy mire van szüksége. ezek szerint most almára. na, jó, azért mást is eszek. pölö rendszeresnek mondható, hogy ebédre meleget eszek. ...nem meleg almát, hanem meleg, frissen főzött ételt. előtte és után viszont simán elvagyok az almával, almákkal. persze más gyümölcsöt is eszek. ma mondjuk hosszú vágyakozás után rászántam magam, hogy vegyek egy szőlőfürtöt. nagggyon sokat fizettem érte, de pont olyan volt az íze mint amilyenre számítottam.


na, de egy almára mindig jó vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése